Bu Blogda Ara

15 Ocak 2011 Cumartesi

RENKLİ MAKARNA SALATASI

1 Paket (500) makarna (ben renkli olanlarından kullandım)
1 çorba kaşığı sıvı yağ
tuz
2 çorba kaşığı mayonez
2 su bardağı yoğurt
3 diş sarımsak
salatalık turşusu,maydonoz
nane,mısır taneleri
bezelye ,havuç (ben makarna salatasında bezelye ve havuçu sevmediğim için kullanmadım ama siz kullana bilirsiniz)
kaşar peyniri (küp küp doğranmış)
sosis veya salam(küp küp doğranmış)

 Tarifi

Kaynamış olan makarna suyumuzun içine bir tutam yuz ve sıvı yağımızı koyuyoruz,makarnalarımızın yapışmasını engelliyor ve makarnalarımızı kaynamış olan suda haşlıyoruz. Piştikten sonra süzüp soğumasını bekliyoruz.
Soğuduktan sonra mayonezimizi ,yoğurdumuzu tuz ve ezilmiş sarımsaklarımızı atarak telimizle tortu kalmayacak şekilde çırpıyoruz ,(ben ağır olmasın diye az mayonez kullandım)  daha sonra bütün malzemelerimizi atıp karıştırıyoruz ,soğuyan makarnamızıda ekliyoruz veee makarna salatamız hazır.
Benden söylemesi yanında şalgamla da çok güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder