Bu Blogda Ara

26 Şubat 2011 Cumartesi

BAZLAMA


2 kilo undan yapiyorum bazlamayi
2 kilo un ve bir paket kuru mayadan hamuru yogururuyorum..
mayalandiktan sonra bezelere ayiriyorum 12 tane filan cikiyor
yarim saat beze halinde sofra bezinin altinda bekletiyorum birazda orda mayalaniyor.
hamurlari elimle aciyorum
ocakta iyi bir  teflon tavanin uzerinde iki tarafida hafif kizarana kadar son ayarda pisiriyorum..
firinida son ayarina getiriyorum 250 dereceye kizaran hamurlari firina atiyorum..
diger hamur kizarana kadar firinda duruyor..
futbol topu gibi sisiyoor Smiley icine bisey koyup yemeside cok kolay oluyor boylelikle..
...
hamuru  suyla yogurdum enson hamura yarim cay bardagi kadar sivi yag døkuyorum biraz daha yoguruyorum. daha parlak gørunmesi ve daha kolay acilmasi icin..
sütle yaparsan cok cabuk bayatlar..
evet tavada sadece cillenecek kadar uzeri hafif kizarana kadar pisiriypruz asil firinda pisiyor..
hem kabarip ortasinin bosluk olmasi icin hemde tam iyice ici pissin diye..ustune elini hafifce vurdugunda sertse olmustur firindan alabilirsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder